faq

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę podać prawidłowe dane podczas zakładania nowego konta?
TAK. Podanie poprawnych danych podczas rejestracji jest niezbędne do prawidłowej realizacji wizyty, wystawienia recept oraz pozostałych dokumentów. Numer telefonu wymagany jest w celu szybkiego kontaktu z pacjentem.


Jak mogę zarejestrować swoje dziecko?
Osoby niepełnoletnie nie mogą posiadać własnego konta w systemie rejestracji internetowej. Każdy opiekun może dołączyć swojego podopiecznego do własnego konta i w jego imieniu rejestrować go do lekarza. Poniżej krótka instrukcja:

1. Po zalogowaniu się na swoje konto proszę przejść do zakładki "Panel Pacjenta".
2. Następnie proszę wybrać w menu po lewej stronie polecenie "Dodaj nowe subkonto".
3. Po wpisaniu wszystkich danych osoby niepełnoletniej, można dokonać rejestracji.


Zmieniły się moje dane osobowe. W jaki sposób mogę je modyfikować?
Własne dane możesz modyfikować w panelu klienta po zalogowaniu się na stronie rejestracji internetowej.


Co zrobić gdy nie otrzymałem linku aktywacyjnego?
Jeśli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, upewnij się, że podczas rejestracji podałeś prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM.


Jak odzyskać hasło do portalu?
W celu odzyskania hasła wejdź w zakładkę logowanie, następnie wybierz przycisk „Zapomniałeś hasła?” i postępuj zgodnie ze wskazówkami.


W jakim terminie mogę się zarejestrować?
System umożliwia rejestrację w przedziale od 1 do 30 dni licząc od daty bieżącej.


Kiedy mogę zrezygnować/zmienić termin wizyty?
Przed upływem 5 dni po dokonanej płatności możliwa jest zmiana terminu wizyty, jednak nie później niż na 3 dni przed pierwotnym terminem wizyty. Rezygnacja z zaplanowanej wizyty musi nastąpić z 1 dniowym wyprzedzeniem (tylko dni robocze). Po tym terminie rezygnacja oraz zwrot poniesionych kosztów nie będą możliwe.