Czy muszę podać prawidłowe dane podczas zakładania nowego konta?
TAK. Podanie poprawnych danych podczas rejestracji jest niezbędne do prawidłowej
realizacji wizyty, wystawienia recept oraz pozostałych dokumentów. Numer telefonu
wymagany jest w celu szybkiego kontaktu z pacjentem.
Jak mogę zarejestrować swoje dziecko?
Osoby niepełnoletnie nie mogą posiadać własnego konta w systemie rejestracji
internetowej. Każdy opiekun może dołączyć swojego podopiecznego do własnego konta i w
jego imieniu rejestrować go do lekarza. Poniżej krótka instrukcja:
1. Po zalogowaniu się na swoje konto proszę przejść do zakładki "Panel Pacjenta".
2. Następnie proszę wybrać w menu po lewej stronie polecenie "Dodaj nowe subkonto".
3. Po wpisaniu wszystkich danych osoby niepełnoletniej, można dokonać rejestracji.
Zmieniły się moje dane osobowe. W jaki sposób mogę je modyfikować?
Własne dane możesz modyfikować w panelu klienta po zalogowaniu się na stronie
rejestracji internetowej.
Co zrobić gdy nie otrzymałem linku aktywacyjnego?
Jeśli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, upewnij się, że podczas rejestracji podałeś
prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM.
Jak odzyskać hasło do portalu?
W celu odzyskania hasła wejdź w zakładkę logowanie, następnie wybierz przycisk
„Zapomniałeś hasła?” i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
W jakim terminie mogę się zarejestrować?
System umożliwia rejestrację w przedziale od 1 do 30 dni licząc od daty bieżącej.
Kiedy mogę zrezygnować/zmienić termin wizyty?
Przed upływem 5 dni po dokonanej płatności możliwa jest zmiana terminu wizyty, jednak
nie później niż na 3 dni przed pierwotnym terminem wizyty. Rezygnacja z zaplanowanej
wizyty musi nastąpić z 1 dniowym wyprzedzeniem (tylko dni robocze). Po tym terminie
rezygnacja oraz zwrot poniesionych kosztów nie będą możliwe.